Anita Basyn

22 november 1963

• Geboorteplaats:

Deinze

Anita is dagdagelijks in de weer als verzorgster bij Familiezorg Oost-Vlaanderen. Door dagelijks bij de vele mensen langs te gaan in Zulte en hulp te bieden als familiaal helper weet ze heel goed wat er leeft binnen deze specifieke doelgroep.

De eenzaamheid waarmee vele mensen te maken hebben, probeert ze zowel binnen als buiten haar job zoveel mogelijk aan te pakken. Een vriendelijk woord en een helpende hand zijn gewoon haar handelsmerk. Niet enkel woorden maar vooral daden.
Zorg en veiligheid voor senioren en kinderen is dan ook de grootste reden, waarom zij zich engageert in de lokale politiek. Anita is eveneens actief als bestuurslid van KVLV Zulte.

Ook op sportief vlak staat Anita haar “mannetje”. Hierdoor beschikt ze dan ook over de perfecte conditie om dit nieuwe verkiezingsavontuur aan te gaan. Haar levensmoto: ‘Doe goed en zie niet om’. Anita is mama van Samuel en Sarah én tevens grootmoeder van Noor. Ze woont in Zulte samen met haar partner Franky Van Oyen, zaalwachter in de gemeentelijke sporthal.

Favoriete plek in Zulte : de Sporthal, ruim aanbod van sport om te beoefenen.: