Communicatie en digitalisering:

Om tegemoet te komen aan de uitdagingen van morgen, wenst CD&V in te zetten op een toekomstgerichte, kwalitatieve en duurzame uitbouw van de gemeentelijke diensten.

De digitale evolutie moet onze gemeente toelaten ‘dienstverlening op mensenmaat’ te organiseren.

Actiepunten:

  • Optimaliseren openingsuren gemeentehuis. Het openstellen van bepaalde diensten op zaterdag moet bespreekbaar worden
  • Huwen tijdens het weekend. Elke zaterdag naar keuze moet terug mogelijk zijn
  • Organisatie zitdagen FOD Pensioenen op het gemeentehuis
  • Digitalisering van de gemeentelijke diensten. Digitaal loket met verregaande integratie van de nieuwste technologie
  • Eenvoudige en toegankelijke meldpunten: fysisch, digitaal en per telefoon
  • Uitbouw van de ‘Zulte app’
  • Nieuwe vormen van inspraak, niet enkel bij de besluitvorming maar ook bij de uitwerking van projecten, ‘co-creatie’
  • Onderzoek naar haalbaarheid gemeentelijk wifi-netwerk
  • Blijvend investeren in kwaliteitsvol gemotiveerd en klantgericht personeelsteam
  • Actief inzetten van gespecialiseerde kennis van inwoners in de gemeente via ‘kennislabs’ bij de vorming en uitvoering van het gemeentelijk beleid

Welkom bij CD&V. Onze websites maken gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees onze Cookie Policy voor meer informatie. Ons cookiebeleid en deze voorkeuren gelden voor alle CD&V-websites. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met de geselecteerde cookies.